Termeni şi condiţii de rezervare croaziere Azamara Cruises

World Travel îşi rezervă dreptul de a modifica aceşti termeni şi condiţii în orice moment. Modificările vor intra în vigoare de îndată ce vor fi publicate pe site-ul www.rccl.ro.

REZERVAREA / MODIFICAREA / ANULAREA REZERVĂRILOR

Orice rezervare efectuată online va primi un număr de confirmare unic.

Pentru plată și eliberare documente de călătorie, vă rugăm contactați biroul – World Travel SRL, la numărul de telefon 031 / 403.50.60 sau la adresa de e-mail: office@rccl.ro.

În momentul rezervării trebuie să introduceţi numele și prenumele complet, aşa cum apar în paşapoarte, data naşterii pentru fiecare persoană în parte, cetăţenia, adresa de reşedinţă, o adresă de email şi un număr de telefon per cabină. Toate rezervările vor fi onorate numai pentru persoanele pe numele cărora s-a făcut rezervarea. Schimbările de nume sunt permise doar în condiţiile stipulate de compania de croazieră Azamara Cruises.

Pentru confirmarea rezervării trebuie să achitaţi un avans (depozit) în valoare de 400 euro/ persoană, indiferent de numărul de nopţi, pentru itinerariile cu data de plecare în 2019 și 500 euro/ persoană, indiferent de numărul de nopţi, pentru itinerariile cu data de plecare începând cu 01 ianuarie 2020. Dacă data de începere a croazierei este cu mai puţin de 130 de zile de la data efectuării rezervării trebuie să plătiţi integral.

Dvs. aveţi de asemenea posibilitatea de a rezerva o viitoare croazieră Azamara Cruises atunci când vă aflaţi la bordul vasului. Vă rugăm să vizitaţi consultanţii de croazieră de la bord, care vă vor ajuta. Vă rugăm să reţineţi că rezervările făcute la bord vor fi supuse altor termeni şi condiţii de rezervare.

Pe teritoriul României şi Republicii Moldova se pot face rezervări de croazieră Azamara Cruises doar pentru cetăţenii români şi ai Republicii Moldova cu domiciliul în România şi în Republica Moldova şi cetăţenii străini rezidenţi în România şi Republica Moldova. Nu se pot rezerva croaziere pentru cetăţenii şi rezidenţii următoarelor ţări: Cuba, Iran, Coreea de Nord, Sudan, Siria şi regiunea Crimea (Federaţia Rusă).

Tariful croazierei Dvs. va fi comunicat în momentul efectuării rezervării. După ce rezervarea Dvs. a fost confirmată, dar înainte de plata finală a croazierei, compania de croazieră Azamara Cruises are dreptul de a mări tariful numai în situaţia în care se majorează diversele taxe ce trebuie achitate (taxe portuare sau alte taxe neprevăzute). Dacă majorările nu vor depăşi 2% din contravaloarea achitată de Dvs. pentru croazieră, compania Azamara Cruises va suporta aceste costuri din fonduri proprii. Dacă aceste majorări vor fi între 2 şi 8%, va trebui să suportaţi Dvs. aceste costuri. În cazul în care aceste taxe suplimentare depăşesc 8% din costul croazierei, Dvs. aveţi dreptul de a anula rezervarea de croazieră şi întreaga sumă achitată vă va fi rambursată, cu excepţia sumelor achitate pentru penalizările aferente modificărilor operate asupra rezervării Dvs. iniţiale. În acest caz, în termen de 7 zile de la data notificării aveţi posibilitatea să renunţaţi la croaziera rezervată, conform termenilor menţionaţi mai jos. Dacă în termen de 7 zile de la primirea notificării nu anunţaţi în scris anularea rezervării vom considera că sunteţi de acord cu majorarea tarifului, respectiv efectuarea plăţii finale. Vă garantăm că numai în aceste condiţii excepţionale compania de croazieră Azamara Cruises poate creşte tariful croazierei Dvs. iar mărirea tarifelor nu se va face în niciun caz cu mai puţin de 130 de zile înainte de data plecării în croazieră.

Modificarea rezervărilor este permisă numai cu acordul companiei Azamara Cruises şi în limita locurilor disponibile. Orice modificare sau anulare a unei rezervări va trebui făcută în scris şi trimisă în mod obligatoriu prin e-mail sau fax cu confirmare de primire din partea World Travel.

Pentru o rezervare confirmată nu se acceptă nicio modificare de vas, dată de plecare sau categorie cabină, indiferent de momentul în care s-a făcut rezervarea. În caz de modificare se anulează rezervarea iniţială cu penalizările aferente, plus taxa de 55 euro/rezervare şi se efectuează o rezervare nouă la tariful şi disponibilitatea din acel moment.

Orice modificare (inclusiv schimbarea unui nume) ulterioară confirmării rezervării duce la pierderea promoţiilor şi actualizarea tarifului. Dacă dintr-un motiv sau altul vă aflaţi în situaţia de a nu putea efectua croaziera, puteţi ceda locul unei alte persoane. În acest caz, luând în considerare înştiinţarea în scris cu privire la modificarea solicitată cu cel puţin 130 zile înainte de data plecării, se poate accepta schimbarea numelui complet al unei singure persoane în cabină (obligatoriu cel puţin un nume complet din rezervarea iniţială trebuie să rămână neschimbat) contra unei taxe de administrare de 45 euro/ persoană, dacă vasul nu este în stop-sales.

În situaţii extrem de rare itinerariul croazierei poate fi modificat sau chiar anulat. Deşi întotdeauna compania de croazieră Azamara Cruises încearcă să evite aceste modificări sau anulări, ei îşi rezervă dreptul de a face acest lucru. Dacă compania de croazieră Azamara Cruises trebuie să efectueze o modificare majoră sau chiar o anulare, noi vă vom informa în cel mai scurt timp. Dacă acest lucru se produce înainte de plecare, Dvs. veţi avea posibilitatea de a alege una dintre următoarele opţiuni:

(a) în cazul modificărilor majore, să acceptaţi schimbările intervenite

(b) să cumpăraţi o croazieră asemănătoare cu un standard similar celei rezervate iniţial. Vi se va oferi cel puţin o alternativă la acelaşi standard sau chiar superior pentru care nu veţi plăti în plus. Dacă noua croazieră este mai ieftină decât cea iniţială compania de croaziere şi noi vă vom rambursa diferenţa. Dacă nu doriţi croaziera oferită de compania de croaziere Azamara Cruises puteţi alege oricare altă variantă disponibilă în perioada respectivă pe unul din vasele Azamara Cruises. În cazul în care croaziera aleasă de Dvs. este mai scumpă veţi plăti diferenţa.

(c) să anulaţi rezervarea, caz în care veţi primi înapoi întreaga sumă pe care aţi plătit-o.

Atenţionăm asupra faptului că opţiunile prezentate mai sus nu sunt disponibile dacă modificările efectuate de compania de croaziere Azamara Cruises sunt minore. O modificare majoră este o schimbare care produce un impact important asupra croazierei rezervate de Dvs.

Exemple de modificări:

– modificare majoră: înlocuirea a două zile într-un port de escală cu două zile pe mare.
– modificare minoră: schimbarea unui port de escală cu un altul; modificarea unei zile într-un port de escală cu o zi pe mare; modificarea orei de sosire/plecare în unul din porturile de escală; modificarea ordinii de vizitare a porturilor.

Conform condiţiilor menţionate anterior nu se va putea aproba nicio rambursare sau reducere a costului croazierei, dacă tarifele companiei de croazieră scad ulterior din diverse motive.

Cererile de rambursare ca urmare a neutilizării în totalitate sau parţială a croazierei nu vor fi acceptate.

Toate anulările vor fi efectuate prin intermediul sistemului online al rccl.ro sau în cazul unei disfuncţionalităţi a sistemului se poate contacta departamentul de rezervări şi helpdesk al World Travel.

Toate croazierele publicate pe rccl.ro solicită ca cel puţin unul dintre pasageri să aibă 21 ani împliniţi la momentul începerii croazierei. În cazul în care turiştii care au vârsta între 18-21 ani îşi doresc să rezerve o croazieră în Europa, Asia, America de Sud, Australia şi Noua Zeelandă sunt rugaţi să contacteze World Travel direct pentru a efectua rezervarea.

TARIFE

Tarifele de croazieră de pe site-ul rccl.ro sunt în EUR şi includ: cazare în regim de pensiune completă, inclusiv apă îmbuteliată, băuturi răcoritoare, specialităţi de cafea şi ceaiuri, selecţie de vinuri roşii şi albe, mărci internaţionale de bere şi o selecţie de băuturi alcoolice (votcă, gin, brandy, whisky, rom şi altele), disponibile în toate barurile şi restaurantele de pe vas; room service 24 de ore; programe de divertisment; acces la centrul de fitness şi spa; acces gratuit la centrul de spălătorie; shuttle la/de la port în anumite destinaţii; servicii concierge; valet personal pentru pasagerii cazaţi în apartamente; taxe şi servicii portuare; taxe pentru servicii la bord; un eveniment exclusivist AzAmazing EveningSM organizat într-unul din porturile vizitate (valabil pentru itinerariile de minim 7 nopţi, cu excepţia croazierelor transoceanice). Există posibilitatea ca pentru anumite activităţi de la bord să plătiţi taxe suplimentare.

Tarifele nu includ: transportul până la portul de îmbarcare/debarcare; cazări pre şi port croazieră; transferul la/de la vas; excursiile opţionale; alte băuturi servite la bord decât cele incluse în tarif; tratamentele de frumuseţe şi sănătate; telefoane; cazinou; internet; taxele de rezervare la restaurantele cu specific; asigurarea medicală şi storno; vizele necesare itinerariului; serviciile medicale; orice altceva ce nu apare menţionat ca fiind inclus în tarif. Tariful croazierei include de regulă taxele de port, taxele de combustibil şi alte taxe de croazieră NCCF. Există, însă, situaţii independente de voinţa World Travel, în care, înainte de plata finală i se pot solicita pasagerului şi alte taxe, care nu au fost percepute iniţial, situaţie în care World Travel nu poate fi făcută răspunzătoare.

Mesele şi băuturile incluse în fiecare tarif sunt specificate la rubrica “Tariful include”.

Tarifele comercializate pe site-ul rccl.ro sunt rezultanta unui sistem complex de reguli tarifare, tarife publicate în sistemele centralizate de rezervări, tarife speciale etc. În aceste condiţii, fiecare croazieră în parte presupune calcularea de către sistemul de rezervări al tarifului aplicabil croazierei respective. Acelaşi vas, tip de cabină, dată de plecare, cu aceeaşi linie de croazieră poate genera tarife diferite în momente diferite.

Tarifele de vânzare nu sunt înscrise pe documentele electronice de croazieră.

World Travel nu percepe taxe sau comisioane în plus faţă de tarifele afişate online.

Unele croaziere au tarife fluctuante care se schimbă zilnic. Tariful nu se garantează decât pe baza unei rezervări confirmate. Nu se acceptă o cerere de rambursare bazată pe faptul că tariful de vânzare a scăzut datorită introducerii unei oferte speciale.

Compania de croaziere Azamara Cruises îşi rezervă dreptul de a majora sau reduce, în orice moment, tariful unor croaziere nevândute, în funcţie de gradul de ocupare a vasului şi de politica companiei de croaziere.

TIPURI DE CABINE

Tipurile de cabine sunt:

–  interioare  (fără niciun fel de vedere)

–  cu vedere la ocean  (cu hublou sau geam)

–  cu vedere obstrucţionată la ocean  (în dreptul bărcilor de salvare)

–  cu balcon 

–  cu balcon cu vedere obstrucţionată  (în dreptul bărcilor de salvare)

–  apartamente 

Cabinele triple şi cvadruple pot avea paturi suspendate sau o canapea extensibilă ca paturi suplimentare. Vă rugăm să verificaţi această informaţie înainte să faceţi rezervarea şi plata.

CABINĂ GARANTATĂ (GTY)

Din când în când există posibilitatea de a vă oferi varianta unei rezervări garantate. Aceasta înseamnă că puteţi rezerva o categorie minim garantată (menţionată de către Azamara Cruises înainte de rezervare) pentru croaziera aleasă de Dvs. Compania Azamara  Cruises va face alocarea cabinei pe vas cel târziu înainte de efectuarea check-in-ului în port. Din momentul în care cabina Dvs. la categoria minim garantată v-a fost alocată, nu se acceptă nicio modificare ulterioară. Beneficiul acestei oferte constă în posibilitatea ca după ce rezervarea Dvs. a fost confirmată, să vi se facă upgrade la o categorie superioară de cabină, fără a achita niciun cost suplimentar. În orice caz, chiar dacă acest lucru nu se întâmplă, vă este garantată categoria minimă de cabină confirmată în momentul efectuării rezervării. Vă sugerăm să nu rezervaţi categoria minim garantată în cazul în care doriţi să aveţi confirmate cabine una lângă alta sau aveţi vreo preferinţă referitoare la localizarea cabinei. Vă atragem atenţia că există posibilitatea, în cazul rezervării acestor oferte speciale, să vă fie alocată o cabină echipată pentru persoanele cu dizabilităţi sau o cabină care să aibă vederea obstrucţionată de o barcă de salvare.

Categoriile de cabine garantate sunt:

  • Z – Cabină interioară 
  • Y – Cabină cu vedere la ocean 
  • X – Cabină cu balcon 
  • W – Apartament 


CONDIŢII DE ANULARE TOTALĂ SAU PARŢIALĂ A UNEI REZERVĂRI DE CROAZIERĂ AZAMARA CRUISES
 CARE SE DESFĂȘOARĂ ÎN 2019 (INDIFERENT DE NUMĂRUL DE NOPŢI AL ITINERARIULUI):

a) din momentul plăţii depozitului şi până cu 130 zile înainte de începerea călătoriei: penalizarea este de 45 euro/persoană;

b) dacă anularea se face între 129 – 96 zile înainte de începerea călătoriei: penalizarea este de 25% din tariful total*;

c) dacă anularea se face între 95 – 66 zile înainte de începerea călătoriei: penalizarea este de 50% din tariful total*;

d) dacă anularea se face între 65 – 36 zile înainte de începerea călătoriei: penalizarea este de 75% din tariful total*;

e) dacă anularea se face între 35 – 0 zile înainte de începerea călătoriei: penalizarea este de 100% din tariful total*.

 *Sau depozitul, dacă valoarea acestuia este mai mare.

CONDIŢII DE ANULARE TOTALĂ SAU PARŢIALĂ A UNEI REZERVĂRI DE CROAZIERĂ AZAMARA CRUISES CARE SE DESFĂȘOARĂ ÎNCEPÂND CU 01 IANUARIE 2020 (INDIFERENT DE NUMĂRUL DE NOPŢI AL ITINERARIULUI):

 a) din momentul plătii depozitului și până cu 130 zile înainte de începerea călătoriei: penalizarea este de 65 eur/persoană;

 b) dacă anularea se face între 129-96 zile înainte de începerea călătoriei: penalizarea este de 25% din tariful total*

 c) dacă anularea se face între 95-66 zile înainte de începerea călătoriei: penalizarea este de 50% din tariful total*

 d) dacă anularea se face între 65-36 zile înainte de începerea călătoriei: penalizarea este de 75% din tariful total*

 e) dacă anularea se face între 35 – 0 zile înainte de începerea călătoriei: penalizarea este de 100% din tariful total.

 *Sau depozitul, dacă valoarea acestuia este mai mare. 

În cazul anulării unei rezervări confirmate se percepe suplimentar o taxă de administrare de 45 de euro/ rezervare.
În cazul în care modificarea rezervării are drept consecinţă reducerea/creşterea numărului de persoane în baza căruia a fost calculat costul croazierei, ne rezervăm dreptul de a recalcula acest cost şi de a vă factura în consecinţă.

Rambursările se efectuează în termen de 30 zile de la anularea rezervărilor.

În cazul în care o ambasadă vă refuză acordarea vizei necesare pentru efectuarea croazierei, ne pare rău să vă informăm că nu vă vom putea rambursa sumele achitate pentru croazieră.

În cazul în care nu puteți participa la călătoria turistică, independent de motivele care stau la baza imposibilității de participare, puteți cesiona Contractul unei terțe persoane care îndeplinește toate Condițiile aplicabile pachetului de servicii de călătorie Contractat, cu obligația de a anunța în scris Agenția World Travel cu cel puțin 7 (șapte) zile înaintea datei de plecare. În acest caz între Dvs. (Călătorul care nu poate participa la călătoria turistică contractată – cedentul), terța persoană (cesionarul) și noi, Agenția World Travel (contractant cedat) urmează a se încheia un Contract de cesiune cu privire la pachetul de servicii de călătorie contractate și cesionate. Resposabilitatea încheierii contractului de cesiune revine după caz fie cedentului, fie cesionarului și niciodată Agenției (contractantului cedat). Atât Dvs. cât și persoana căreia îî cedați croaziera (cesionarul) sunteți responsabili în mod solidar pentru plata prețului călătoriei, a tuturor comisioanelor, tarifelor și altor costuri suplimentare apărute cu ocazia acestei cedări (taxă modificare nume, taxe și comisioane de anulare, etc). În cazul în care mijlocul de transport este avionul, cesionarea poate fi efectuată numai dacă transportatorul aerian permite această modificare.

CONDIŢII DE CĂLĂTORIE

Pentru propria Dvs. siguranţă, vă recomandăm ca valabilitatea paşapoartelor să fie mai mare de 6 luni de la data terminării croazierei. Sunteţi, de asemenea, direct responsabili să vă asiguraţi că atât Dvs., cât şi cei cu care călătoriţi aveţi toate documentele necesare: paşapoarte, vize şi vaccinuri pentru ţările din itinerariu şi că acestea sunt valabile şi corecte. Vă rugăm să verificaţi reglementările referitoare la vize direct la ambasadele ţărilor pe care urmează să le vizitaţi în timpul croazierei. Vaccinurile obligatorii pentru anumite destinaţii intră, de asemenea, în responsabilitatea Dvs. Compania de croaziere Azamara Cruises şi noi nu vom plăti nicio compensaţie şi nu vom rambursa nicio sumă de bani unei persoane a cărei acces la bord a fost refuzat din cauza lipsei de documente necesare efectuării călătoriei.
Pentru itinerariile cu plecare din Europa, Asia, America de Sud, Australia şi Noua Zeelandă vârsta minimă pentru a rezerva o croazieră sau a ocupa singur o cabină este de 18 ani.

Pentru itinerariile cu plecare din SUA (inclusiv Puerto Rico) şi Canada sau care includ una din aceste destinații, o persoană sub 21 de ani nu poate să rezerve o croazieră sau să ocupe singură o cabină, cu excepţia cazului în care este însoţită de o persoană care a împlinit deja vârsta de 21 de ani.

Minori şi infanţi

La bordul vaselor Azamara sunt bineveniţi pasageri de toate vârstele, însă sunt descurajate familiile de a călători cu minori, deoarece ambianţa vaselor şi experienţele de la bord sunt destinate doar adulţilor. La bord nu există activităţi pentru copii, iar serviciile de baby-sitting nu sunt disponibile.

Orice minor, sub 18 ani, care nu călătoreşte în compania părinţilor săi trebuie să fie acompaniat de o persoană adultă (18 ani în cazul itinerariilor din Europa, Asia, America de Sud, Australia şi Noua Zeelandă, respectiv 21 de ani pentru itinerarii cu plecare din SUA, inclusiv Puerto Rico şi Canada sau care includ una din aceste destinații) şi trebuie să prezinte în momentul îmbarcării o scrisoare notarială legalizată în limba engleză prin care cel puţin unul dintre părinţi îşi dă acordul cu privire la călătoria minorului şi autorizează persoana care îl însoţeşte pe minor să semneze în cazul aplicării tratamentului de urgenţă recomandat de doctorul de la bordul vasului. Dacă această dovadă scrisă nu este prezentată, accesul la bord al minorului în cauză nu va fi permis. Compania de croazieră nu poate fi considerată responsabilă pentru niciun fel de costuri suplimentare ce pot apărea ca rezultat al neprezentării unei scrisori de autorizare care să permită accesul minorului la bord. Părinţii sau tutorii legali care călătoresc cu un minor cu un nume de familie diferit decât al acestora, sunt obligaţi să prezinte un document oficial în limba engleză (certificat de naştere / de divorţ etc.), pentru a dovedi că sunt părinţii / tutorii copiilor în cauză. Compania nu va plăti nicio compensaţie şi nu va rambursa nicio sumă de bani unui minor al cărui acces la bord a fost refuzat din cauza lipsei de documente necesare pentru efectuarea călătoriei.

Vârsta minimă pentru ca infanţii să fie acceptaţi la bord este de şase (6) luni la data plecării în croazieră cu excepţia croazierelor transatlantice, transpacifice, în Hawaii, America de Sud, Australia, Noua Zeelandă sau orice croazieră care are 3 zile consecutive pe mare, unde vârsta minimă este de douăsprezece (12) luni. Sănătatea şi securitatea pasagerilor constituie prioritatea numărul unu a companiei de croaziere, ca urmare luând în considerare facilităţile, echipamentele şi personalul medical limitat de la bordul vasului, compania de croazieră nu poate accepta derogări sau excepţii de la aceste reguli.

Cuplurile căsătorite a căror vârstă minimă este de 18 ani, pot rezerva o cabină pe itinerariile cu plecare din SUA (inclusiv Puerto Rico) şi Canada, dar numai pe baza  certificatului de căsătorie.

Femeile însărcinate

Femeile însărcinate sunt binevenite la bordul vaselor Azamara Cruises, dar numai dacă nu au intrat în cea de-a 23-a săptămână de sarcină la începutul croazierei sau în timpul croazierei. Pentru a putea fi îmbarcate, femeile însărcinate trebuie să prezinte un certificat de la doctor care să ateste starea de sănătate şi numărul de săptămâni ale sarcinii. O copie a acestui certificat tradusă în engleză trebuie trimisă în avans la departamentul Special Services.

ÎNREGISTRAREA ONLINE (CHECK-IN)

În vederea emiterii documentelor de croazieră este necesară înregistrarea online. Aceasta se face pe www.azamara.com la secţiunea “Booked/ Online Check-in” care se accesează introducând numele de familie, numărul de rezervare, numele vasului şi data îmbarcării. În această secţiune este necesar să fie introduse unele informaţii personale precum adresa, un număr de telefon şi o adresă de e-mail, unde puteţi fi contactaţi în caz de urgenţă înainte de croazieră, numerele paşapoartelor şi datele de expirare ale acestora, numele şi numărul de telefon ale unei persoane care rămâne în ţară şi care poate fi contactată în caz de urgenţă, modalitatea de plată a cheltuielilor suplimentare care vor fi făcute la bordul vasului. După ce terminaţi înregistrarea online veţi putea printa Xpress Pass-ul. Apoi noi vom emite documentele de croazieră care sunt electronice şi pe care le veţi primi pe e-mail.

Tot pe site-ul www.azamara.com la secţiunea “Booked/ Voyage Planner”, puteţi să achiziţionaţi excursii opţionale, iar la secţiunea “Onboard Experience” puteţi să achiziţionaţi pachete de băuturi (altele decât cele incluse în tariful croazierei), pachete de internet, spa sau puteţi să vă faceţi rezervări la restaurantele cu specific de la bordul vasului. Toate aceste achiziţii se achită în EUR cu cartea de credit, iar confirmarea serviciilor o veţi primi de la compania de croaziere Azamara Cruises pe e-mail.


EMITEREA DOCUMENTELOR ELECTRONICE DE CROAZIERĂ

Documentul electronic de croazieră este documentul, înscrisul sau convenţia electronică în baza căreia se efectuează croaziera. Documentul electronic de croazieră este emis de compania Azamara Cruises cu circa 30 de zile înainte de începerea croazierei  şi este proprietatea companiei de croaziere pentru care a fost emis, reprezentând un contract direct între compania Azamara  Cruises şi pasager. Contractul intră în vigoare în momentul emiterii acestuia.

Documentul electronic de croazieră este nominal şi modificările de nume nu sunt permise sau sunt permise doar în situaţii de excepţie care trebuiesc supuse aprobării companiei Azamara Cruises şi care presupun un cost suplimentar. Situaţiile de excepţie sunt stabilite şi definite de către compania de croaziere Azamara Cruises pentru care s-a emis documentul electronic de croazieră. Condiţiile contractului sunt stabilite de către compania de croaziere Azamara Cruises, iar pasagerii sunt informaţi în legătură cu regulile şi condiţiile documentelor electronice de croazieră în momentul în care efectuează rezervarea croazierelor pe site-ul rccl.ro. Se consideră că pasagerul care a intrat în posesia documentelor electronice de croazieră a luat la cunoştinţă de toate aceste informaţii. Este responsabilitatea pasagerului să citească şi să se informeze în legătură cu aceste condiţii.

BAGAJE

Limita maximă a bagajului ce poate fi adus la bordul vasului este de 90 kg / pasager. Nu uitaţi însă că şi companiile aeriene au restricţiile lor referitoare la cantitatea, mărimea sau greutatea bagajului acceptat fără plata unei taxe suplimentare.

Vă rugăm să vă asiguraţi că toate obiectele Dvs. importante sau de valoare (medicamente, bijuterii, obiecte fragile, documente de călătorie sau alte documente importante, echipamente electronice, telefon mobil, laptop etc) se află în bagajul de mână şi nu în cel de cală şi nu sunt lăsate nesupravegheate în cabină ori în altă parte a vasului. Pentru siguranţă, aceste obiecte pot fi depozitate la biroul de relaţii cu clienţii sau în miniseiful din cabină. Compania de croaziere Azamara Cruises şi noi nu ne asumăm nicio responsabilitate pentru obiectele ce nu au fost depozitate la biroul de relaţii cu clienţii.

Nu aveţi voie să includeţi în bagaj și nici să aduceţi la bord vreun obiect considerat periculos sau ilegal (de ex. arme, bombe, droguri, animale, obiecte inflamabile etc). Telefoanele Samsung Galaxy Note 7 nu sunt acceptate la bordul vasului din motive de securitate. Dacă doriţi, vă este permis accesul la bordul vasului cu placa de îndreptat părul, condiţia este să fie adusă la bordul vasului în bagajul de cală.  Dacă compania Azamara Cruises sau căpitanul vasului consideră că într-o cabină ar putea exista obiecte sau substanţe interzise, ei îşi rezervă dreptul de a verifica cabina Dvs. şi de a confisca respectivele obiecte sau substanţe. Având în vedere noile reglementări aeroportuare privind îmbunătăţirea măsurilor de securitate, vă rugăm să vă asiguraţi că orice obiect ascuţit inclusiv foarfece, lame de ras, unghiere, pensete, cuţite şi altele, vor fi împachetate în bagajul de cală.

RESTAURANTE

Azamara Cruises oferă posibilitatea de a cina în sistem open seating în restaurantul principal, de aceea nu există serii prestabilite pentru cină la bordul vasului. Tot în restaurantul principal se pot servi micul dejun şi prânzul; meniul este a la carte.

Pe durata întregii croaziere nu este permis accesul în restaurantul principal sau în cele cu specific în blugi, pantaloni scurţi, maieu şi papuci.

Micul dejun, prânzul şi cina se pot servi şi în restaurantul cu autoservire Windows Café, cu locuri atât în aer liber pentru a vă bucura de briza mării, cât şi în interior. Meniul este inspirat de destinaţiile vizitate şi în fiecare seară la cină există preparate pentru care s-au folosit produse locale.

La bordul vasului sunt disponibile şi restaurantele cu specific Prime C (steak house) şi Aqualina (specific italian). Este recomandată rezervarea pentru aceste restaurante; pasagerii din apartamente au acces gratuit, pentru cei din cabinele standard se aplică o taxă de rezervare de circa 30 USD/persoană.

ROOM SERVICE

Room service este disponibil 24 ore şi este gratuit pentru toţi oaspeţii de la bordul vasului. Se poate servi micul dejun complet între orele 6:30 si 10:00 – trebuie doar să completaţi formularul pentru mic dejun cu o seară înainte şi să îl înmânaţi asistentului de la cabină. Pasagerii cazaţi în apartamente au posibilitatea să comande prin intermediul room service din meniurile de prânz şi cină ale restaurantului principal; de acest lucru se va ocupa majordomul desemnat pentru apartamentul Dvs.

FUMAT

Pe vasele Azamara Cruises nu se permite fumatul pe balcon sau în cabină. Fumatul (inclusiv a țigărilor electronice) nu este permis nici în restaurante, teatru, holuri sau coridoare, pentru fumători existând o zonă special amenajată care se află în partea din faţă a vasului pe puntea Pool; această zonă este semnalizată corespunzător ca fiind dedicată fumătorilor. Țigările, trabucurile și pipele trebuie stinse corespunzător și în niciun caz aruncate peste bord. Încălcarea acestor prevederi presupune o amendă de 250 USD. Trebuie să aveți minim 18 ani împliniți pentru a putea cumpăra tutun de la magazinele de la bordul vasului.

BĂUTURI ALCOOLICE

Pe itinerariile cu plecare din Europa, Asia, America de Sud, Australia și Noua Zeelandă vârsta minimă pentru a putea consuma băuturi alcoolice este de 18 ani. Pe itinerariile cu plecare din SUA (inclusiv Puerto Rico) și Canada sau pe itinerariile care includ una din aceste destinații nu se vând sau servesc băuturi alcoolice persoanelor sub 21 de ani. Puteți aduce la bord în ziua îmbarcării, sticle de băuturi spirtoase, bere sau vin, dar dacă le consumați în spațiul public atunci vi se va percepe o taxă de 10 USD per sticlă. Băutura alcoolică cumpărată de la bordul vasului sau în timpul debarcării în porturile vizitate vă va fi livrată în cabină în ultima seară a croazierei. Băuturile disponibile în minibarul cabinei Dvs. vor fi taxate pe contul de cheltuieli deschis la bordul vasului la tariful afișat în cabină.  

CROAZIERE CONSECUTIVE

Pentru croazierele consecutive există posibilitatea ca programele de divertisment, meniurile restaurantelor și activitățile organizate la bordul vasului să se repete, iar unele facilități de la bord să nu fie valabile în ziua de finalizare a unei croaziere/ începutul următoarei croaziere. La finalizarea unei croaziere va trebui să coborâți de pe vas și să vă supuneți formalităților vamale. Dacă aveți rezervat același număr de cabină pentru fiecare croazieră, vă puteți lăsa bagajele în cabină. Dacă aveți rezervate numere de cabine diferite pentru fiecare croazieră în parte, bagajele Dvs vor fi depozitate până ce noua cabină va fi pregătită pentru Dvs. Pentru fiecare croazieră în parte se va emite un card SeaPass și se va deschide un nou cont de cheltuieli personale la bordul vasului.

DECALAREA PROGRAMULUI DIN PORTURI

În cazul apariției unor condiții meteo sau tehnice neprevăzute, compania Azamara Cruises nu poate garanta că vasul se va opri în fiecare din porturile comunicate sau că va respecta în detaliu itinerariul anunțat inițial. Atât compania Azamara Cruises cât și căpitanul vasului au dreptul să solicite omiterea unui anumit port, înlocuirea cu un altul, să devieze vasul de la itinerariul inițial sau chiar să înlocuiască vasul. Nici compania de croaziere şi nici noi nu ne asumăm responsabilitatea pentru cazul în care nu vom putea respecta orele de sosire și plecare din porturile menționate în broșură. Schimbările aduse itinerariului au scopul de a proteja interesele și siguranța pasagerilor.

RESPONSABILITATEA AZAMARA CRUISES FAȚĂ DE PASAGERI

Azamara Cruises promite să vă asigure serviciile oferite. Nici compania Azamara Cruises şi nici noi nu ne asumăm nicio responsabilitate în caz de deces, vătămare corporală sau în cazul apariției unor probleme sau deficiențe legate de aranjamentele de vacanță, care nu sunt din vina companiei de croaziere Azamara Cruises sau din incapacitatea agenților și furnizorilor companiei Azamara Cruises de a executa sau furniza serviciile oferite. Este responsabilitatea Dvs. să arătați că serviciul nu a fost executat sau furnizat în mod corespunzător, în cazul în care doriți să faceți o reclamație. Nici compania Azamara Cruises şi nici noi nu ne asumăm nicio responsabilitate în caz de prejudiciu, boală, deces, pierdere, daune, cheltuieli, costuri ce rezultă din următoarele situații: din vina persoanei (persoanelor) afectate sau din vina altor membri ai grupului lor, din vina unei terțe părți ce nu are legătură cu croaziera Dvs. și care nu a putut fi prevăzută sau evitată de către Azamara Cruises. Din cauza unui eveniment sau o circumstanță pe care Azamara Cruises sau furnizorul serviciului în cauză nu au putut-o prevedea sau evita cu toată atenția de rigoare. Din vina oricărei persoane care nu lucrează pentru Azamara Cruises(în general sau în particular) în acel moment. Vă informăm că Azamara Cruises nu este responsabilă pentru niciun serviciu ce nu face parte din contract și nu a fost promis că va fi prestat.

Nu vom lua în considerare reclamaţiile care nu au fost supuse atenţiei companiei de croazieră Azamara Cruises pe timpul desfăşurării croazierei. Orice reclamaţie trebuie raportată pe loc companiei de croazieră.

Nu suntem responsabili pentru compensarea niciunei situaţii care ar fi putut fi rezolvată la faţa locului dacă compania de croazieră ar fi fost informată.

DREPTURILE ŞI OBLIGAŢIILE PĂRŢILOR

World Travel este răspunzatoare de emiterea corectă a documentului electronic de calatorie şi de informarea cu bună credinţă a Dvs. asupra condiţiilor aplicabile croazierei vândute.
Dvs. sunteţi obligat să citiţi termenii şi condiţiile de rezervare ale companiei de croaziera Azamara Cruises înainte de a cumpăra croaziera. Odată cumpărată croaziera se presupune că Dvs. aţi luat la cunoştinţă despre toate informaţiile legate de ea, Dvs. nemaiputând să invocaţi ulterior necunoaşterea acestora şi să pretindeţi eventuale despăgubiri agenţiei World Travel sau companiei de croazieră Azamara Cruises. Dvs. sunteţi obligat să finalizaţi înregistrarea online pe site-ul www.azamaracruises.com şi să vă printaţi Xpress Pass-ul cu care trebuie să vă prezentaţi la îmbarcare în port cu cel puţin o oră şi 30 de minute înainte de ora plecării vasului, pentru a putea întocmi formalităţile de îmbarcare necesare.

World Travel sau compania de croazieră Azamara Cruises nu sunt răspunzătoare şi nu li se pot pretinde despăgubiri pentru că Dvs. nu aţi ajuns în port, în următoarele condiţii:

– Dvs. şi cei care vă însoţesc nu v-aţi prezentat la timp la îmbarcare (o oră şi 30 min înainte de ora plecării înscrisă pe documentul electronic de călătorie)

– Dvs. şi cei care vă însoţesc sunteţi refuzaţi la îmbarcare datorită unor probleme legate de documentele Dvs. personale (inclusiv lipsa vizelor de intrare pentru ţările din itinerariu, viză falsă, paşaport cu interdicţie, lipsa vaccinului, etc) sau în situaţia unui refuz nejustificat al autorităţilor de a permite călătoria.

– Dvs. introduceţi eronat informaţiile (nume, date de contact, date de naştere, număr şi expirare paşaport etc) pe site în fluxul rezervării sau în timpul înregistrării online.

– alte împrejurări sau cazuri de forţă majoră pe care World Travel nu le putea prevedea sau evita.


World Travel nu este răspunzătoare pentru pierderea de bagaje, obligaţie care cade direct în sarcina companiei de croazieră Azamara Cruises. În astfel de situaţii, Dvs şi cei care vă însoţesc vă veţi adresa direct companiei de croazieră, care vă va despăgubi în conformitate cu reglementările internaţionale.

Dvs. şi cei care vă însoţesc puteţi renunţa la croaziera cumpărată în orice moment, înainte de data plecării. Indiferent de motivul renunţării, se vor aplica regulile şi condiţiile stabilite de către compania de croazieră Azamara Cruises şi menţionate mai sus.

Dvs. şi cei care vă însoţesc puteţi modifica croaziera cumpărată numai în condiţiile stabilite de către compania de croazieră pentru care a fost făcută rezervarea, pentru fiecare modificare aplicându-se penalizările prevăzute de compania de croazieră Azamara Cruises şi menţionate mai sus.

Neprezentarea în port presupune pierderea croazierei, cu o penalizare de 100% din valoarea croazierei.

Dvs. şi cei care vă însoţesc trebuie să vă prezentaţi la îmbarcare cu un document valid de călătorie (Paşaport). Dvs. şi cei care vă însoţesc aveţi obligaţia de a vă informa cu privire la condiţiile de călătorie şi de a vă asigura că îndepliniţi toate condiţiile din punct de vedere al formalităţilor necesare călătoriei (poliţie, vamă, sănătate, paşaport, viză, etc), World Travel şi compania de croazieră Azamara Cruises neavând nicio răspundere din acest punct de vedere. Refuzul la îmbarcare ca urmare a neîndeplinirii condiţiilor de călătorie nu poate fi imputat agenţiei World Travel. 

World Travel vă va informa cu bună credinţă asupra formalităţilor necesare călătoriei conform informaţiilor furnizate de autorităţile competente, dar nu poate fi făcută responsabilă asupra veridicităţii acestor informaţii şi nici trasă la răspundere pentru a le fi oferit sau nu, deoarece acest serviciu este unul suplimentar şi nu are legătură cu serviciul de emitere a biletului electronic de călătorie pentru croazieră.

World Travel va depune toate eforturile pentru a vă informa cu privire la aceste proceduri pe website-ul propriu şi/sau telefonic/email.

World Travel nu este răspunzătoare pentru pagube sau inconvenienţe produse pasagerului în timpul croazierei sau din cauza unor modificări de itinerarii, întârzieri ale croazierei, etc, împrejurări care nu pot fi controlate sau gestionate de World Travel.

RECLAMAȚIE

În cazul în care aveți de făcut o reclamație în timpul croazierei, trebuie să vă adresați imediat biroului de relații cu clienții de la bordul vasului și furnizorului serviciului în cauză. Dacă, din punctul Dvs. de vedere, problema nu s-a rezolvat și doriți să continuați demersurile în acest sens, trebuie să ne scrieți, incluzând numărul de referință al rezervării și detaliile complete referitoare la reclamație în cel mult 15 zile de la întoarcerea Dvs. din croazieră. Nu vom accepta reclamații decât de la titularul rezervării. Nici compania de croazieră şi nici noi nu vom putea plăti compensații decât în cazul în care următoarele condiții sunt îndeplinite:
• persoana afectată trebuie să ne transfere toate drepturile pe care le deține împotriva furnizorului sau împotriva oricărui responsabil pentru solicitarea și reclamația făcută.

• persoana afectată trebuie să fie de acord să coopereze întru totul cu noi sau cu compania noastră de asigurări în cazul în care noi sau aceasta vom dori să facem uz de drepturile transferate nouă.

FORȚA MAJORĂ

Cu excepția unuia dintre cazurile deja menționate, compania Azamara Cruises şi noi nu ne asumăm responsabilitatea de a plăti compensații pentru serviciile rezervate de Dvs. care nu pot fi îndeplinite din cauza unor condiții de forță majoră. Când vorbim despre forță majoră ne referim la orice eveniment care nu poate fi anticipat sau evitat de către compania Azamara Cruises sau de către noi sau de către un furnizor al companiei Azamara Cruises, în pofida măsurilor de precauție. Posibile evenimente: stare de război sau de amenințare de război, acte de terorism sau amenințări teroriste, revolte, dezastre naturale sau nucleare, incendii, condiții meteo potrivnice, situații care pun în pericol sănătatea pasagerilor, epidemii, probleme tehnice serioase (care nu au putut fi anticipate sau evitate, în pofida controalelor severe ale companiei Azamara Cruises) și alte situații pe care Azamara  Cruises sau noi nu le putem controla.

ASIGURĂRI                    

World Travel este asigurată privind rambursarea cheltuielilor de repatriere și/sau a sumelor achitate de către sau pe seama călătorilor în cazul insolvenței Agenţiei, la Societatea de Asigurare-Reasigurare CITY INSURANCE SA din Bucureşti, Str. Constantin Aricescu nr 5-7, Parter-Demisol, Sector 1, Tel. 021/231.00.54/79/90, fax 021/231.04.42, cu poliţa seria BN nr. 000001097/ expirare 31.12.2019.

Folosirea site-ului se face numai în urma acceptării termenilor şi condiţiilor. Dacă nu acceptaţi aceşti termeni şi condiţii, nu folosiţi acest site.

Fiecare turist va găsi în oferta noastră croaziera potrivită

Vizualizați broșurile